Τα περισσεύματα από τα γιορτινά τραπέζια είναι πολλά και σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης δεν πετάμε τίποτα!
Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου μας προτείνει μια πολύ νόστιμη συνταγή για να αξιοποιήσουμε το κοτόπουλο ή τη γαλοπούλα που έχει περισσέψει.
Φτιάξτε την για ένα ελαφρύ αλλά πλήρες γεύμα.